Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kihid
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 12:20 am Onderwerp: Werkbladen onder Gnome. |
|
|
Ben wat met Gnome aan het spelen (verkennen) maar als ik op het eerste werkblad een wallpaper plaats staat dat op al de andere werkbladen ook.
Kun je onder Gnome wel voor elk werkblad een andere wallpaper gebruiken? _________________ OS: Ubuntu Jaunty & Karmic and Arch, Registered Linux User #450631
Never trust an operating system you don't have sources for. |
|
Terug naar boven |
|
|
kihid
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
Geen Gnome gebruikers, en zo ja hebben die op alle werkbladen dezelfde wallpaper cq achtergrond? _________________ OS: Ubuntu Jaunty & Karmic and Arch, Registered Linux User #450631
|
Terug naar boven |
|
|
MagicTempest Crewlid
Geregistreerd op: 14 Sep 2003 Berichten: 592 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 5:52 pm Onderwerp: |
|
|
Er zullen vast wel Gnome gebruikers zijn, maar ik weet niet of die meerdere verschillende achtergronden hebben.
Gnome kan het in ieder geval niet vanuit zichzelf, maar er zijn wel programmatjes die dat voor je doen:
http://wallpapoz.sourceforge.net/ _________________ Once I feared Lightning, now lightning fears me.
www.meradin.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
kihid
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Hey MagicTempest,
kijk dat is wat ik bedoel, maar dat gaat dus niet zo simpel bij Gnome als onder KDE begrijp ik.
Zal het prgje eens downloaden.
Bedankt _________________ OS: Ubuntu Jaunty & Karmic and Arch, Registered Linux User #450631
|
Terug naar boven |
|
|
Dieharddia
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben gnome gebruiker, maar wil geeneens een achtergrond _________________ Check je Spater. |
|
Terug naar boven |
|
|
kihid
|
Geplaatst: Vr Jan 25, 2008 12:16 am Onderwerp: |
|
|
Dieharddia schreef: | Ik ben gnome gebruiker, maar wil geeneens een achtergrond |
Smaken verschillen, maar ik wil wel steeds tegen een ander plaatje aankijken als ik van werkblad wissel. _________________ OS: Ubuntu Jaunty & Karmic and Arch, Registered Linux User #450631
|
Terug naar boven |
|
|
|